Garantie & klachten



Jij blij, ik blij :)!
Naast dat ik kwaliteit super belangrijk vind, vind ik het nog belangrijker dat jij tevreden bent met je sieraden!
Je hebt 6 maanden garantie op alle sieraden na je aankoopdatum. Het gaat dan om sieraden die stuk gegaan zijn en gerepareerd moeten worden en/of er toch wat mis is met de kwaliteit. 

Iedere bestelling wordt zorgvuldig ingepakt om de kans zo klein mogelijk te maken dat deze beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt. Helaas kan het wel eens gebeuren dat er iets mis gaat en je aankoop toch beschadigd bij je wordt bezorgd. In dat geval neem dan zo snel mogelijk contact op en mail naar: info@uniekje.nl

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij Uniekje hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal Uniekje kostenloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. De garantie valt niet onder normale slijtage aan de sieraden door het dragen van de sieraden of sieraden waarmee is gezwommen in chloor zwembaden.



Heb je klachten?
Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
Als je klachten hebt laat dat dan vooral weten en mail naar: info@uniekje.nl


Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2019 - 2021 Uniekje | sitemap | rss